Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 11, 2010

twillight new moon /

okay , mata bengkak menangis sepanjang masa and i was thinking bout you all the time while watching it erh whatever :'(

ah please , dont get me wrong , i meant , Edward . yes Edward . haih , takde lah handsome mane . Handsome lg Aizat aku . well , handsome die tu terletak pd suara and sikap 'gentleman' die tu . kalau aku ade depan Edward skrg ni , lepas tu die pulak ckp ' you had give me everything by breathing ' , perhh mmg aku ikat die ketat ketat , aku simpan die dlm almari , aku taknak org lain ambik die . kau ingat senang ke nak ada pakwe suare lembut gitu ? elehh , bangga sgt dgn suara garau . pigidahhhhhhhhhhhhhhhh ! aku taknak ! * mcm hebat sgt je

haih , percaya tak aku suka lelaki yang panas baran and lembut and gentleman ahhhhh <3 mane ade jantan mcm ni .

woih , Aizat <3
kau perasan tak aku mengarot since semalam ? mcm org hilang akal je lagaknya

No comments:

Post a Comment