Wednesday, January 27, 2010

jangan jealous

balik sekolah , bapak gua ajak gua pegi KP . gua ikut ah . perh , sesak nafas gua jadinya . bapak gua blanje gua nokia 5800 beb ! bukan tempat letak air punye , ni betul betul punya . sampai skrg nafas gua tak betul lagi ni -______________- gua punya warna putih . putih mcm gua jugak . gua nak colour kulit gua , iaitu hitam tapi hitam habis stok pulak . ek eleh , nak jual buat lah cara nak jual . gua sita kedai lu baru nak merangkak cari gua . panas betul lah gua . bapak gua kata warna putih nampak gedik , gua pun okay je lah . cakap bapak kena ikut memandangkan dia lah bapa dialah ibu gua sekarang .




harini first day gua after mak gua meninggal . gua langkah masuk pagar sekolah , gua dah sebak . gua nangis tersedu sedu beb , malu tak malunya gua . diorang pulak panik . yaya ape lagi, dia dah stenbai 1 kotak tisu jenama premier . tak bagus mana pun, gua hembus hingus tetap tembus . cilaknat gua menyumpah .


jangan jealous sudah lah gua pakai 5800 . kalah Datuk K beb !

No comments:

Post a Comment