Monday, January 4, 2010

tiada nama

Hah , harini first day aku sekolah . okaylah jugak . tak rasa malu pun sbb semua muka classmates aku dulu . kelas aku tu mcm tempat pelacuran dah . bapaklah segala kotornya . mula mula , masuk kelas tu , aku pikir kejap . aku dtg ni nak jual bontot ke belajor ? jijik betul . ceh mcm bagus je . malas lah nak ckp byk bk , aku tau korang byk skip . ni haa ambar yg aku janji tu . kau tgk lah smpai mati katak ;





No comments:

Post a Comment