Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 9, 2010

ah

ah bosannya . kakak aku yang tak secomel aku tu tgh memantat kat tuition . haaa , aku dah dpt idea . jom kita kutuk dia . nama dia Amira Natasha De' Sequerah . family aku pggil die Ya . kwn die pggl die Nath . kwn aku pggl die Nath jugak . die ni mmg jijik untk dipandang . die tak secomel aku . die tak seputih aku , okay ni aku tipu . die tak sepandai aku . aku dpt 4a , die dapat 5A . PMR die 8A . PMR aku 10A . die ni jahat , becok gila . tapi kan , kalau org gaduh dgn dia , dia akan buat memek yang bangang lg hina . tp pd aku sgt lucu . eleh konon nak buat org sakit hati lah tu . die ni ganas , aku lembut je . aku tak penah mencarut . betul kan ? die suka mencarut bende die sendiri . sama mcm mak dia . mak dia suka sebut 'puki betul kau ni' . die suke sebut ' butoh bapak kau' dan 'burik' . aku tak faham bende tu sbb aku kan baik dan comel , okay ni aku tak tipu . bila bejalan , die suka buat muka sombong dan 'muka buat bijok' . bila die ckp something yang salah , dia akan ckp ' oh yeke , malunya ' . die ni selalu bajet bagus . konon die je yg betul pdhal salah . die suka mengumpat , bile dah kutuk , mmg mcm gampang -___- die sgt berbeza dgn aku , aku tak suka kutuk sbb aku comel dan baik . dia ni tinggi , mcm tiang lampu . tinggi je , saiz tak pun hahaha . aku nak buat wasiat ni .

wasiat aku ; ambiklah semue harta aku dlm beg duit aku ade 15 sen . tlg bahagikan antara semue kawan aku . jgn lupa bg yaya , aishah and syaza lebih sbb diorg kawan baik aku . jgn bakar mayat aku sbb aku bukan keling cuma hitam je . kalau tak pecaye , tgk surat beranak .

aku dah sediakan wasiat sbb aku tau kejap lg aku akan mati dipenggal kakak aku lepas dia bace ni .

No comments:

Post a Comment