Saturday, January 23, 2010

cinta terhebat :')

aku sedar , semenjak mama aku pergi , semakin melimpah limpah masalah dalam hidup aku .

ya allah , aku sanggup jadi hamba abdi utk 10 tahun sekalipun , tapi 1 je aku mintak , asalkan mama aku pulang balik pada aku .


'dik , dah besar nanti belikan mama rumah besar okay '

Kenapa skrg ya allah ? aku lemah . maksud aku , SANGAT .

arwah mama sgt sgt seronok nak pindah rumah baru kat Johor . tapi apakan daya , ajalnya sampai dulu . aku sebak bila bace text msg arwah dgn kwnnya ..


mama ; dilla , nak beli brg rumah aku tak ? bulan dpn rumah aku habis ubahsuai .

sampai mcm tu sekali kegembiraan dia :'(

Aku taktau mcm mane nak berdepan dgn kwn kwn kat sekolah nanti . lg lg bila hari report card . ibu bapa kene dtg skolah . aku ? bapak aku je yg dtg . PMR aku nanti ? aku nak sgt tarik dia ats pentas kalau aku dpt result cemerlang . takpelah , bapak aku pun takpe sbb aku syg dia .

aku sebak sgt . rindu aku pd arwh mama tak terkata :'( hati aku rasa bagaikan halilintar membelah bumi . sakit , perit . tapi apakan daya , pd siapa hati si yatim ini nak dikongsikan ? pada siapa ? dulu , ibunya sentiasa disisi untk dgr masalah si anak . tapi sekarang ? siapa ?

begitu berat dugaanmu ini utk seorang perempuan berumur 13 tahun 11 bulan ini ya allah . astafirullahalazim ... subhanallah ...













MAMA CINTA TERHEBAT , BUAT SELAMA LAMANYA . TIASA SIAPA YANG DAPAT MENGGANTIKAN TEMPATMU , MAMA :') CINTA KAU DAN AKU HINGGA KE AKHIR HAYAT . INILAH CINTA SEMPURNA YANG AKU INGINKAN . TAPI , CINTA SEMPURNA INI TELAH PUTUS SEWAKTU AKU MASIH KECIL .
tuhan lebih menyayangimu , ibu :')

1 comment: