Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 16, 2010

slut

gua malas betul nak tunjuk perangai baran gua depan orang . kalau gua dah mengamuk manja , gua dah tak ingat gua masih hidup . mcm ni lah brader brader , sister sister yang memang dengki betul dengan kehidupan gua , lu buat kerja lu , gua buat kerja gua . gua tak kacau lu pun . kang kalau gua dah buat muka Linkin Park gua , semuanya memang dah terlambat . gua memang dah bosan hidup mcm ni . sape yang memang dah barai habis kepala otak tu , mintak number gua kat sape sape , contact gua . set tempat , masa , tarikh kita settle . amacam ? cun . gua memang handal dalam hal lestik hidung orang . gua memang kalah dalam bab betah betah mcm ni . gua jadi frust sebab mulut gua tak sejahat mulut lu . gua jenis tangan kembang , mulut nipis . gua panas ! kalau berendam dalam salji pun belum tentu gua dapat suam . ni entri terakhir gua pasal brader brader and sister sister yang rasa diorang tu bagus sangat nak kutuk gua . lepas ni kalau lu tak paham bahasa jugak , gua taktahu . gua buat bodoh je . tapi , kalau lu dah kritikal , gua takde nak tulis ape ape , gua cari gua kasi lestik 2-3 kali . lepas tu lu nak panggil mak bapak lu , kakak abang lu , meh sini . kalau badan mcm seladang , gua kasi lestik level 3 . kalau badan sedang sedang gua kasi level 2 . kalau kecik mcm jari hantu gua , gua kasi tiup je . stail gua tak layan budak sampah , paham ? gua dah paham sangatlah dengan sampah mcm lu lu ni semua , nak kena lestik manja baru reti bahasa . Obama call gua dia nak backup gua . jangan salahkan gua kalau dia tabligh lu . dah , gua malas nak habiskan masa menaip benda ni untuk budak sampah . gua chow !

No comments:

Post a Comment