Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 8, 2010

aku tabik lelaki ini

Korang nak tau tak lelaki jenis ape yang aku slut sgt ni ? oh salut ye bukan slut hahaha . ikut turutan yee . mmg dari hati aku lah ni . aku bosan td sambil tggu org datang meminang , aku pikir dulu lelaki jenis ape yang aku nak sbenarnye . ini fakta ye , bukan dongeng semata mata .


pertama ;
lelaki handsome yang couple atau berpasangan dgn gadis yang tak cantik . kan pelik tu ? dalam dunia yang serba moden skrg ni , mustahil lah bg kita nak jumpa lagi lelaki yang jenis tak pandang muka . tak pandang muka tu bukanlah die pandang kaki dan kepala lutut je kalau berjumpa . maksud aku , dia tak pandang kecantikan . yang ada pun , just 10% yang ikhlas syg . the rest semuanya sbb perempuan tu harta 19 keturunan tak lekang . takpun , lelaki tu handsome tapi pekak . mane lah ade perempuan nak , hah sbb tu lah die ambik yang muka ala ala tungkik ayam kampung . hah kalau muka lelaki tu mcm the mask of zorro , mmg aku syak die tak setia , mmg ade pasang skrew driver spare , confirm . tapi , ade tu mmg lah ade yang betul betul ikhlas kan . hii , aku selalu lah jugak jumpa pasangan pasangan mcm ni kat mega lah , kp lah , ecm lah . tapi aku mesti kutuk punya ' ni mesti kes awek ni bg korek korek cium cium hahahaha ' . tapi kalau perempuan tu lawa and lelaki tu handsome , mmg sah lelaki tu diut berkepuk . ee , kalau aku pun taknak lelaki tak handsome , tapi nak buat mcm mane kan , duit dia lebih handsome drpd muka . aku mmg taknak jadi mcm tu tapi hati aku yang nak . so , bukan salah aku . Tapikan , mmg comellah kalau pasangan mcm ni kann . yelah , diri sendiri ni pun tak dikategorikan cantik . tapi kalau cute tu , mmg 100% menyebelahi diri aku .


sekarang ni pun , aku malas lah nak bukak myspace . sbb , asal aku bukak myspace mesti ramai ckp aku ni comel lah , cute lah . stress lah aku mcm niiiiii hehehe .







cute mute ,
Echaaaaaaaaaaaaaaaaa De' Sequerah

No comments:

Post a Comment