Monday, January 11, 2010

auta

"ADIKKKKKKKKK ! BANGUNLAH BABI ! AKU PENAMPOR KANG !" - satu daerah terbangun

aku bgn . alah , dah lali dgn bende tu . kalau aku tak dgr pun , nanti tiba tiba 'KEDEBUK' kat atas kepala aku . haa , itu mmg dah marah betul lah tu . gurau kasar namanya . aku bukak mata , aku dah agak dah , mesti minah ni yg tibai aku dgn towel dia . eeee , mmg nak kena . nasib baik iman aku tebal . ha , nasib baik jugaklah td aku tak kene tibai dgn tuala dia . tadi , aku bgn terus aku pegi bilik mak aku dgn muka yg ala ala manjee gitu dgn rambut yg mcm singa lapo .


aku ; mama , adik taknak pegi sekolah lah harini boleh tak ?
mama ; kenapa pulak ? * mamai
aku ; adik pening kepala gila lah mama . *picit picit kepala manje
mama ; okay , pegi tidur

haaaaaaaa , bersinar gigi aku . aku pegi bilik air , aku bukak pintu dan .....

"HOI PEMPUAN , AKU TAK PEGI SEKOLAH"

dgn muka yg bengis , dia kunci pintu bilik air . aha , jealous lah tu :P



haa , aku takpegi sekolah sbb aku tau , otak aku cnfirm dah takboleh terima ilmu hehehe sbb ade KH

No comments:

Post a Comment