Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 16, 2010

kutuk

hari panas terik . gua pun takde ape yang nak dituliskan . rasa mcm mood nak ngumpat orang , tapi lantai luar rumah pun gua belum jejak lagi jadi takde ape yang nak dingumpatkan . bila dipikirkan balik , mesti ramai awek awek yang kutuk gua . dengan pergi sekolah tak bertudung , dengan member gua ade yang gedik mcm telettubies . kalau nak dipikirkan lagi , minah pakai tudung ni takdelah baik sangat . luar berlitup , dalam rabok . luar berlitup , mulut mcm tikus mengumpat orang sana sini . celaka . gua ade jugak cerita cerita yang gua rasa mcm seronok . sekarang ni gua rasa gua dalam keadaan nak bacakan buku cerita kat adik gua . tak rock lah mcm ni . takpe , abaikan ..

dulu , gua selalu jugak kena kutuk sana sini . kebanyakannya dengan minah tudung . gua biaselah , keluar bandar pakai jeans dgn t-shirt . itupun kena kutuk . gua rasa kalau gua pergi bandar pakai tuala kena hantok separuh koma . bila kena kutuk sekali dua , gua buat muka Linkin Park . bila masuk ketiga muka Linkin Park gua tolak tepi , gua buat muka Ziana Zain comel comel garang . gua jalan kearah suspek buat muka penyek . dah dekat gua libas dgn pensel box . bila nangis gua gabra tapi still nampak cool . dah tibai gua blah . pernah sekali masa gua dajah 3 . masa tu gua nampak comel ikat 2 kenteng kenteng pegi sekolah . dulu mana tau rebonding tu kejadah apa . budak laki kelas gua ni selalu sangat menyakat gua . gua tengah tulis dia ambik pensel box gua . gua tgh dgr cikgu explain dia buat muka Datok K depan muka gua . gua hilang sabar gua ambik pencel picit , gua campak depan muka dia . berdarah atas mata dia gua buat muka Melanie Monrow , memang cool habis . gua nampak darah menitis gua senyum comel depan dia . balik pada cerita minah tudung yang kutuk gua . sekarang apa dah jadi ? ambik gambar nampak segala lurah , pakai seluar panjang sengaja sengseng sampai ke paras peha . jumpa kat bandar tudung kemana baju lengan panjang kemana jalan berkepit dengan mat sempit lorong mana dia kutip . gua malas nak cerita banyak , gua tak pandang terus muka dia .

sebenarnya memang gua taknak jadi famous mcm ni sampai orang semua cakap pasal gua . tapi nak buat macam mana , nasib badan .....



rasa mcm minah rempit pulak harini guna 'gua-lu'

No comments:

Post a Comment