Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 3, 2010

HEHEHEHE

Harini penat gila lah sbb pukul 4 dah keluar pergi balok , tunas manja then balik . 20 minutes lepas tu keluar balik pegi KP pulak ambik spec . hah , penat gila . pukul 9 baru balik . esok lah aku upload gambar aku pakai spec ek .

Nazmi , Nadiera and Aiman , sorry like gila lah sbb tak reply . dah 2 months tak topup hehehe . kalau topup pun , nak text dgn sape ? dgn maxis and ym ? mcm bangang hari hari diorg je yg text aku . rindu betul agaknya tu .

esok sekolah , 1 je aku nak ckp . mcm bangang . ape bende je sekolah ni wujud . tak remaja betul lah PM kita ni kan . dah , itu je . mata aku stim habis mcm mat ganja dah . eh silap , minah ganja . sorry again , aku malas nak tekan backspace . ni kalau wa layan , pehhhhhh nikmat nikmat .



minah ganja sejati ,
Echaaa lovatoooooooooo

No comments:

Post a Comment