Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 15, 2010

menyesal pulak -___-

masa ; 9 : 40 pagi .
situasi ; kantin sekolah SMKSAB . SABS lahhh

nak dibuat cerita , pd hari selasa lepas , alamak ai , mampuh keras tak ingt tarikh . tgh boring belajar science psl telinga telinga ni semue , tetiba ....

'KRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!' aku mengucapkan syukur ke hadrat ilahi . aku bukan ape , kalaulah kene tahan lg dalam kelas tu sejam dua , mahu terlentok baik punya . aku turun bwh dgn member member member sepang karong . aku pun tak pasti ape maksud yang berselindung disebalik 'sepang karong' tu . yg aku tau , member aku asyik guna ayat tu je . aku pun , nak cuba lah guna kot kot sesuai . okay , aku duduk depan junior lelaki , meja dah penuh lah . aku duduk dlm masa 5 minit , aku dah tak tahan pandang mi sup . aku bukan boleh tgh makanan ni , gerun rasanya . aku bgn , pegi dekat makcik mi sup yg pakai tudung ala ala makcik jual kismis . aku dah ckp ' makcik , nak mi sup ' . die kate kejap . aku tggu lagi . dah nak dekat 10 minit , aku hilang sabar . ' makcik nak mi sup lah satu , hadoyaiii ' . makcik tu terus bg , sambil ckp sorry . aku pun takut takut berani je tadi hehehe . akus senyum je , malas nak jwb sorry makcik tu td . mase aku otw nak pegi meja aku balik ......


'GEDEBUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK' aku panas aku panas . telinga dah berasap ni . junior lelaki ni dah tumpahkan mi sup aku . die pandang muka aku 'sorry ye , kak ' . aku terkejut jugak , badan mcm malik nor tiba tiba pggl aku kakak . hilang akal ape budak ni . biarlah , junior mungkin . aku kaku tanda protes lah konon . die ckp sorry lagi . tanpa segan silu ......


'FUCK YOU' . oh , itu yg terkeluar . budak tu mmg lah terlopong . kalau die menjawab balik , aku rasa die dah takde gigi skrg ni . aku ni dahlah lapar , cibai betul . aku terus blah balik kat tempat jual makan . perh , aku rasa dunia ni dah terbalik . licin habis atas meja tu . aku terus blah pegi meja aku balik . aku tgk juniors tu semue dah blah , yg tggl member member aku je . aku duduk , diorang ade tanye jugak , ape hal aku lama sgt tapi takde ape ape pun yg aku beli . kalau aku tgh marah , jgn harap aku nak jawab berlembut . kecuali dgn bestfriend aku , yaya . aku tak tahan , bukan nak marah tapi nak menangis . itulah kelemahan aku , nampak ganas tapi kalau org buat sikit pun nak menangis . senang sgt menangis nye , tapi bukan depan org :) jatuh lah saham aku sbgi seorang pengganas kelas dan sekolah form 2 student perempuan . ape yg taknya , cikgu bm form 1 aku yg aku sedang cuba skrg untk tidak memakinya di sini , die ckp ' ehh cubalah berubah sikit , nanti takde jantan nak kahwin ngn kau baru tau ' . runsing aku sebenarnya , kerja sekolah dia takpenah aku tak siap . semue subjects aku buat homeworks . cuma , aku suka bergaul dgn lelaki . perempuan tak lah ramai mana . yg paling aku rapat , nazmi . sampai cikgu cikgu ckp kitorang ni couple . tolonglah bg org lain hehehe .

ahh , malas nak cerita lg . dah dah , byeeeeeeeeeeeeeeee .

No comments:

Post a Comment