Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 2, 2010

Huiii

Semalam aku pegi TC dgn bapak aku and adik and kakak . ramai pakwe handsomehandsome , machomacho , dan yg pasti , kat kuantan mesti ade bende alah ni iaitu jantan bajet hot . wow wow wow , wa panas wa panas ! nak aje wa sekeh pele sorang sorang . oh maaf , pale . sorry lah , malas nak tekan backspace . buang masa je tekan bende alah tu . hahh , yg bajet hot nya semua terdiri drpd remaja remaja yg masih menjadi tanggungan ibubapa . mcm bodoh kan ? dan segelintir tukang kolej kehkehkeh . cara berjalan ,bercakap , cehh mcm bagus je . dgn muka ternaik 3/4 . hidung tinggi habis mcm gagak . okay , abaikann ....


semalam aku pegi buat cermin mata buat kali ketiga selepas semua spec aku musnah dirembat adik aku . ade ke cermin mata aku die buat hantaran main kawin kawin ? potong , meeemang potongggggg . lepastu aku pulak kene rembat dgn mak aku . jahanam punya adik

mase cina check mata kakak aku yg tak berapa nak lawa mcm aku .... ;
papa ; alahh adik ! saje je nak beli cermin mata gitu . sama mcm s****** .
aku ; whatever papa . jgn nak over ekk . he has nothing to do with this .
papa ; lahh , knp pulak ? dulu beriya becinta .
aku ; papa , stop it lahhhhhhh
papa ; alahh , luka lama berdarah kembali kee ?
aku ; PAPA !!!! stop itttt ! pecahkan rahsia baru tau !
papa ; rahsia ape ni ? ek eleh , ingat aku TAK TAKUT ke ?
aku ; haaaaaa , buat buat tak tau pulak . cepuk kang .
papa ; yelah BUDAK BUSTENG .
aku ; SHUT UP MAT REMPITTTTTTT !

okay , pergaduhan antara 2 beranak disaksikan oleh abg buat cermin mata tu haha . lepas ni aku update lg ..........

No comments:

Post a Comment