Monday, January 18, 2010

gua sebek

gua nak story mory sikit dgn lu orang zaman teletubbies gua dulu . memang kantoi habis perangai biadap gua dalam cerita ni . gua selalu puji gua ni cute dalam entri yang lain . walaupun hal tu betul tapi gua nak cerita pulak perangai biadap gua yang tak wujud langsung dalam diri gua sekarang . kalau lu orang tak percaya , lu tanya gua . walaupun gua ni comel zaman ribena dulu , tapi kadang kadang terselit jugak perangai biadap kakak gua yang diwarisi gua . raya setiap tahun, nenek gua kasi rm10 . tapi masa gua 4 tahun , setan laknatullah apa masuk dalam badan nenek gua , gua pun taktahu sampai dia bg 10sen . nak beli sekeping bulu tikus pun tak cukup . dengan tak semena menanya , gua campak 10sen tu depan nenek gua . mingkin setan daripada badan nenek gua nak merasa duduk dalam badan gua , wallahualam ... mane tak sebek , dapat 10 sen . lepas gua campak duit , gua buat muka Lady Gaga . mungkin nenek gua pun sebek , dia masuk bilik . kakak gua yang mcm bagus tu konon nak pujuk nenek gua . dia ikut nenek gua , dengan bersanggul atas kepala mcm kulit siput ....

" nek , mintak maaf ek . ADIK TU KECIK LAGI , dia memang mcm tu "

" ehmm , takpe Ya :) "


lu nak tau masa tu umur dia berapa ? baru 7 tahun ! berbulu pun belum , nak cakap gua kecik lagi . gua dengar cerita ni semalam pun gua sebek molek punya . bukan sebek apa , sebek kenapa Allah kurniakan aku kakak yang bangang . nasib nasib ....

No comments:

Post a Comment