Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 31, 2010

masalah

which one should i choose ?



him or him ?



S , if i choose you , please dont DUMB me again :'(

H , if i choose you , please dont DUMB me .



nazmi ; kalau aku pun same , aku ckp je aku ni setia . padahalnye ? lelaki zaman skrg bapok payoh nak cari yang setia and baik weh .


okay , ini amat menggerunkan akuu . maksud aku , SANGAT !










*gua serius sikit harini memandangkan gua byk btul masalah . cikgu explain psl telinga mmg sepatah haram tak duduk dlm kepala . semuanya pindah kat kepala lutut . masalah masalah , bila lah nak hilang ......



















gua rindu mak gua . peluklah mak lu sementara mak lu belum jadi mayat . * gua ragu ragu nak tulis perkataan mayat ni , seram gua beb . mama , adik rindu mama :') ingat okay , you're my greatest love ever :')

No comments:

Post a Comment