Thursday, January 28, 2010

ringkas tapi bisa

AMARAN ; JANGAN BACA KALAU TAK CUKUP UMUR kecuali di bawah jagaan org dewasa


gua memang dah panas betul dgn lu . mmg panas . lu buat perempuan mcm takde perasaan . lu takde lah bagus sangat kan . lu 18 tapi akal mcm bayi baru lahir -___-


gua yakin satu hari nanti akan ada perempuan buat lu down . masa tu lu jgn nak geletis bukak lagu jay sean haaaaaaaaaaaaaaaaaa .


fuck you , bro



makcik gua selalu ckp dkat adik adik lelaki dia ' jgn sakitkan hati perempuan . nanti kau kena lebih teruk . wanita makhluk istimewa di sisi Allah '

utk mengukuhkan lagi ilmu gua yg gua rasa tak berapa nak cetek ni , gua baca buku cinta arwah mama tercinta gua . ' sekali lelaki buat wanita menangis , hatinya akan dilukai persis seperti halilintar membelah bumi oleh wanita juga di masa akan datang '


lagi lagi kalau perempuan yang comel comel gedik mcm gua , memang rasa mcm belut masuk dlm jantung lu -___-


PERINGATAN ; gua tak tipu , gua memang comel

No comments:

Post a Comment