Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 15, 2009

LELAKI TAK SETIA vs LELAKI SETIA

well , i just came back from vacation . i went to sabah and filipin :) erkk , nantilah aku cerita psl pegi bercuti tu . aku pun dah jadi mcm ikan keli dah ni . hitam mcm pilak HAHAHAHA . org org kat sabah and filipin tu mmg setan gedaung betul ! ade tu yg suka senyum , ade tu yg buat bodoh jeee ==' sakit gila jiwa dan raga akuu HAHAHA . tujuan aku post blog kali ni bukan nak ceritakan psl aku pegi becuti ni . dlm perjalanan pegi KLIA , kita ckp psl byk hall ! eh lupe nak bgtau , kite hanye pegi ber5 . aku , brotha , sista , and isaacs , papa :) mama and i-ris tak ikut sbb diorg takut . almaklumlah , cuaca kurang hebat ==' back to our story , so papa aku ni mmg hebat and sporting dlm bab couple couple ni . papa aku ni slalu cabar abg aku dptkan number phone awek cun . HAHAHAHAHA . bapak aku ni dulu mmg romeo lah kononnye . romeo ke oreo HAHAHAHAHA . gitulah gamoknye ! HAHAHHA . so , die critelah zmn die muda muda dulu . skrgkan dah kurg muda hehe =) die ni dulu ramai makwe . papa ni mmg dah byk pengalaman dlm percintaan . then , aku and sis aku ni kan getek ! so , kite byk tanye psl lelaki . ikuti episod kali ni hehe ;

barisan pelakon utamaaa ! HAHHAA ;
nath - kakak aku . echa - aku . eddy - bapak aku .



nath ; papa , skrg ni ramai lelaki yg tak setia kan ?

eddy ; yepp . sgt ramai . mmg jarang nak jumpe lelaki yg setia . kau selalu aggp lelaki yg handsome , msti tak setia . heshh , tak sebenarnye . ade jugak lelaki yg handsome tapi setia . tapi spesies tu mmg jarang ditemui . HAHAHAH . tgk mcm papa , dahlah handsome gila , setia pulak tuu .

echa ; yelah yelah . papa lah yg paling SETIAAAAA gilaa . errr , tapi kalau handsome tu , no cmmnt =='

nath ; HAHAHHAA. papa , mcm mane nak tau kalau lelaki tu setia ?

eddy ; susah lah. tapi , kalau kau ade pakwe , kau tnjuk kat papa . aku tau menilai lelaki tu setia ke tak .

echa ; ade ke pakwe adik yg papa taktau ? adik rase semuee pakwe adik papa kenal . yelahh , papa kan penyibuk nombor 1 di seluruh pelosok dunia ni . heeee =)

eddy ; ehh , ade lahh yg papa taktau . mase kau cple dgn arumugam tu , kau takde bgtau papa pun . nasib baik die ade ckp kat buletin utama .

echa ; perhh , sabo jelah akuu ngn mr.birthday ni =='

nath ; ehh , arumugam tu belakang critalah . papaaaaaaaa , mcm mane nak buat lelaki tu setiaa ?

eddy ; sebenarnye , kebanyakan lelaki tak suka dikongkong and perempuan yg jealousy gilaa . yg paling die tak suka , kalau dgn kwn2 die , kau sibuk nak msg lah , ape lah . melainkan die yg nak msg kau ke ape ke . mcm ni , kalau mase die lepak ngn kwn die , kau takpayah lah nak tu nak ni . kalau dgn kau , kau tumpukan perhatian kat die sepenuhnya . and , jgn arahkan die untk buat tu buat ni . 1 je bende yg kau perlu buat . buat die syg gila kat kau . tapi ingat , die takkan setia sepenuhnye . die akn msg ngn member pempuan die lah , scndl die lah . tapi , die takkan menduakan kau . kalau die lepak ngn member die , msti lah die akan sweet2 awek ah . tapi dlm ingatan die , hanye kau . itupun kalau die btul2 syg kat kau . senang kata lah , LELAKI YG SETIA SEPENUHNYA HANYA 5% DRPD 100% . setia sepenuhnya means tak sweet2 awek ke ape ke .

nath ; mcm mane nak buat die syg kita ?

eddy ; senang je , Yaaa . 2 perkara basic yg boleh lelaki syg gila kat kau . satu , kau kene paham die . sbgi lelaki , die takkan lah nak duduk diam je kalau lepak ngn member2 die . at least , die akn sweet2 lah , tegur lah . mcm mcm . tapi ingat , kalau lelaki tu sygkan kau , die takkan menduakan kau wlaupun die flirty time lepak ngn member2 die . lelaki slalunye mcm ni , spare-part mmg banyak , tapi yg die syg , hanya 1 je . perkara kedua , mase kau dating dgn die , kau tumpukan perhatian sepenuhnya untk dia . and , kalau kau keluar dating ngn die , tapi die still tgk tgk awek , mata die melilauu , kau jgn lah marah die . sbb lumrah lelaki mmg mcm tu . pntang tgk awek cun smpai lupa awek ade kat sbelah HAHAHAH .

nath ; perhhh . susahh gilaa dah tuu . sakit hatii gueeeeeee !

eddy ; itulah lumrah couple couple ni . mane ade lelaki yg perfect ! tapi ingat pesan papa ni , takpayah lah nak bg berlebihan . mcm pegang tangan tu mmg lah perkara biasa . tapi , jgn sesekali kau bg badan ke , raba ke . sbb takkan ade lelaki yg akn bertanggung jawab and die akn ingat kite ni perempuan murah smpai bila bila ! kalau kau nak rase , penerajang import dari luar negara , kau cubalah buat . HAHAHAHAHA . tapi , kalau lelaki tu dah buat taik mcm curang ke ape ke , kau terus bla dri dia . takpayah lah nak taruh harapan lg .












sorry . aku penatlahh ! malam kang aku smbung . byebye ! =)

No comments:

Post a Comment