Sunday, December 27, 2009

daaaaaaaaaaaaaaaaa

Aku tidur pukul 2:30p.m . sebelum tidur tu sempat lg aku suruh adik aku kejut aku pukul 6 . aku sedar diri je dah gelap . aku ingatkan kiamat rupa rupanya dah pukul 7:30 . sakit lah hati . nak aje aku sangkut adik aku kat ampaian kang . aku suruh kejut pukul 6 , bukan pukul 6 terbalik . kang aku terbalikkan die pulak kan .

hish , sabar echa , sabar . ingat mama , ingat mama . nanti die buat kau mcm jualan murah kat ampaian kang . eeee selisihhh -__-

and after bgn , terus pegi ruang tamu dgn rambut mcm singa lapar , jln then KEDEBUMMMMM ! aku lanyak sofa mak aku pulak . tapi sekejap je . hasrat aku nak mandi semakin menebal . lepas tu aku jerit bibik suruh die teman aku mandi hehe . takut aku nak mandi sorang , kang org lain pulak yg teman aku . tak ke mati kojol aku -__- lepas mandi , aku pakai baju semuee , ehh baru aku teringat , aku belum pakai rexonaa ! kejap ..

5 mins laterr ...

haaa , dah . td pegi pakai rexona :) wangi lahhh . lebih wangi drpd biasaaa hehehe . ehh dahlahh . nak makan kott . mcm sedap je bau telur gorengggg . daaaaaaaaaa =)



the one who's having headache ,
Echaaaa :') aduhh :(

No comments:

Post a Comment