Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

sekarang ;10 : 40 pagiii

berbekalkan aiskrim solero , aku update bende ni dgn perasaan yg kucar kacir . kucar kacir sbb tadi aku tgk kalendar , lg 6 hari kita nak naik sekolah . dgn keadaan yg gelisah dan serba serbi tak kena , aku teruskan bacaan aku terhadap kalendar tu . perh , sakit betullah hati aku . mmg sah 6 hari je lg . hiiii , lg lg kalau ustazah ape entah yg ajar budak form 2 tu . aku ni dahlah buta huruf jawi . takpe takpe , kalau die sound aku , aku siku kepala dia . kalau korang nak tau , mood aku sikit terganggu sbb tulis psl sekolah . SERIOUSLY -,- bukan sikit , banyak . mungkin dah takde mood .





hah , harini aku turun pukul 8 rasanya . lg awal drpd biasa sbb harini hari first day abg aku kerja . agak agak sampai ke sehari ? haritu kerja setengah hari je . bodoh betul -,- ni semua salah bapak aku sbb manjakan sgt si tenok tu . takpe , aku berani kutuk dia sbb dia tak layan blog blog ni semuaa . hah , aku turun bawah , seperti biasa , pintu rumah aku takpenah tertutup kecuali selepas 12 tgh malam . kalau lah ade perompak , mmg aku back-up perompak tu . sbb bukan salah dia . dah dia nampak pintu rumah aku ni terkangkang , mmg lah dia masuk . aku back-up perompak lepas tu aku sumbat bibik aku . dia yang bukak pintu ni . saman malu aku semalam pun belum bayar lg . hah ,mampos bibik aku kena sumbat dlm tu 10 tahun . 5 tahun sbb perompak tu , 5 tahun lg sbb tak bayar saman malu aku semalam .



hah , aku dah janjikan nak upload gambaaa ? ni ahh diaa ;













Dah dah , aku tau gambar gambar aku ni comel . jangan ckp banyak banyak kali , segan -__- hehe . okaylah , kejap lagi aku update lagiii . byebyeee !

the one who's COMEL ,

Echaaaaa lahh :) NOW ; 11:03 a.m

No comments:

Post a Comment