Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 29, 2009

Empty -____-

Haaaa , nak tau tak ape azam 2010 aku ? kemunculannya di pawagam berdekatan andaa this saturday hehehe . Jangan terkejut sudah ah kalau bace pasal azam aku . ade yg tak masuk akal . tapi azam kali ni tak byk sgt . malas nak byk byk lah . ade lah 1 azam ni aku dah tanamkan sejak 3 tahun dulu . dah sampai ke lubuk cacing dah sbb lama sgt aku tanam tapi tak berbuah jugak . haa , jgn pikir bukan bukan haaa psl buah tu ! maksud aku tak terjadi pun . nak tau ape azam tu ? aku nak slim sikit lagi . tapi dah 3 tahun beb , bukan makin slim , makin river ade lah . Ni lah satu satunya azam yg susah sikit aku nak buat . hiii , pening betul .

hah , smlm aku tidur pukul 9 setengah malam . perhhh ! pening semacam je . lepas tu bangun pukul 4 . mmg bangang . drpd pukul 4 tu smpai skrg lah . adik aku pun smlm tido pukul 6 . maksud aku , pukul 6 tadi . tu pun aku nyanyikan lagu give you hell . eh m dahlah ek , byeeeeeeeeeeeee :)



the one who's always cute ,
Echaaaa bohhhhhhhh -____-

No comments:

Post a Comment