Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

Lelaki Idamann

skrg dah pukul 5 :12 pagi . adik aku ni , die taknak tidur pulak . penat penat aku nyanyikan lagu bunkface tadi , hehhhh . takpe ah . kejap lg aku nyanyikan lagu gives you hell by american reject . hahh , baru die nak tidur agaknyee nanti . eh , pehal pulak lah aku crita psl adik aku pdhal tajuk lelaki idaman . oh tak mungkin adik aku jadi lelaki idaman aku . itu mmg takkan mungkin terjadi hehe . sorry isaacs ! okay , lets brief it !



bila ckp je pasal tajuk nii , semue perempuan mesti dah merapek meraban becerita psl lelaki idaman dia kann . hah , kali ni aku pulak nak merapek pasal lelaki idaman aku yg kurun keberapa agaknya akan ditemuii . semue orang nak yang sempurna kan ? tapi tak mungkin akan dapat . aku kalau 4 ciri je yang wajib ade pd lelaki tu kalau die nak usha aku . pertama , die pandai . well well well , ilmu sgt penting kan ? kalau tak berduit , dgn ilmu tu lah kite gunakan untk buat duit dan buat anak semestinya . lepastu , aku sukaaaaaaaa sangat dgn lelaki yg mcm anak emak and putih . tapi taklah anak emak sgt . aku terus suka kalau nampak lelaki pegi shopping atau keluar dgn mak die ke , bapak die ke . walaupun tak cute tapi aku rase mcm cutee sangattt ! ahhh , and lg 1 , aku suka yang wangii selalu and pandai main gitar :) ahhh , im so in love with themmmmmm <3 face="Verdana">
know what , haritu i ckp lah my probs skrg dkat my dad kan . ehh , pehal pulak gedik guna 'i,u' nii . and then , bapak aku punyelah ayat die mintak penyepak . dia ckp ' adik kene cari lelaki yg putih . kalau tak , nanti mesti cucu papa jadi mcm ikan sembilang ' . and aku mcm okayy aku faham . mesti nak ckp aku hitam kannn . kureng punye bapak -__- nasib baik bapak , kalau member aku , aku hempok gune kotak kasut . so , thats all lah kan . itu pun at least aku nak laki mcm tu . kalau takde , takpelah . selagi bapak , adik and abg aku ade , selagi tu aku tak perlukan lelaki dlm hidup aku . diorg dah cukup sempurna bg aku . so , takpayah lah cari lg . kalau kahwin pun , untuk puaskan nafsu . hii , mcm bagus je aku ckp -__- and lg 1 , berduitt ofcourse :) kalau takde duit , im sorry to say , YOU'RE REJECTED !

eh , adik aku dah tidur . aku yg tidurkan die tadi . aku nyanyi lagu kumbang tu . hehehe . maybe sbb takut kumbang tu pulak yg akan musnahkan dia , dia cepat cepat tidurr . haaa , tau takut . lain kali , kalau org cari psl ngn aku , aku nyanyi lagu tu jee .

itu jelah . bapak lah penatnye tangan aku . dahlah bau taik ni . hii , makan ape lah adik aku tu . aku bau td , perhh ! mcm bau taik tenok -__- nyawa aku td dah smpai kat hujung hidung dah . lepas tu aku naik nafas dalam dalam , dah okay balik . kalau tak , aku lemah je akibat panahan bau tuu .

okay dah , byk pulak aku tulis . menye'ehh .


byeeeee ! <33

the one who loves her lil brotha so much ,
Echaaaa <33 NOW ; 6: 51 A.m


No comments:

Post a Comment