Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 27, 2009

Lady Gaga

dahh pukul 8 pagi tapi mata aku takde lg menunjukkan tanda tanda nak tamatkan riwayatnya . Skrg aku dah turun bawah . Mula mula , aku usha dulu . kot kot bibik belum bangun lagi , mmg aku cabut naik atas balik . yelah , takut aku . kang orang lain pulak yg menegur . eee selisih malaikat 44 -__- hah , mesti korang tertanya tanya kan kenapa aku tukar URL blog akuu . haa , aku dah agak dah . korang kan prihatin terhadap persekitaran terutamanya pasal aku . sebenarnya , aku saja je gedik nak tukar . bosanlah ! dah nak dekat setahun aku guna URL tu . tahun baru , URL baruuu !

sebenarnya kan , jauh di sudut hati aku rase pelik dgn satu lagu yg liriknya mencabar minda aku untuk berfikir ......

'pemusnahku adalah kumbang , runtuh bila ku kelayuan '

kalau nak berfikir secara logik , apehal pulak kumbang tu nak musnahkan hidup Ziana Zain atau famous dgn nama Kening Terjongket . Kumbang tu kan kecik je . alah , sekecik ibu jari kaki je . lepas tu , dahlah kecik , tak berbisa pulak tu . hishh , pagi pagi lagi otak aku dah giat berfikir . cerdas lah -__-
cerdas cerdas pun , aku dah lupa kumbang dlm bhs inggeris ape . lady ape ekk . alahh geramnya kalau aku berfikir lepas tu tak dapat ==' lady gaga kee ? alahh , ape ek ? nantilah , aku tanye bibik akuu . takboleh tanye skrg , die tgh khusyuk mop rumah tuu . okaylah , chawwwwwwww !

No comments:

Post a Comment