Sunday, December 27, 2009

i want you !

Hahh , kalau korang getek nak tau , ni lahh bakal menantu mak aku . haish , mak aku tu tak habis habis suruh aku kahwin dgn dia dah besar nantii . stress lah aku . hah , skrg dah pun pukul 7 sengah , aku tak tidur lagii . nak tau sbb ape ? aku tgh tension ni pikir psl permintaan mak aku nii . dia ni handsome sgt lah , risiko pun tinggi . dia ni kuat agama tapi still gila gila . ni lah yg aku suka . and aku suka lelaki yg selalu wangi and pandai main gitar . semuenye ade pada diaa . dahh , nak tggu ape lg ? sapuu lahhhhhhhhh ! yelah mama , adik setuju . skrg jugak adik boleh kahwin dgn diaaa . eeee bestnyaaa ! Eh , knp handsome sgt nii ? iman ustazah sy pun boleh goyah kalau nampak awk . alahh tapi sy tau , cinta awk hanya untuk Sofea Nabilla kannnnn ? bestnya kalau dpt kahwin dgn diaa .


Kejap lg aku update lg . byeeeeeee !


berangan ,
Echaaa .

No comments:

Post a Comment