Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 31, 2009

HAPPY NEW YEARRRRRRRRRRRRRR

Helloo everybodyyyy ! harini dah 2010 dah kita hidup . walaupun birthday aku belum lg , tapi aku nak tukar jugak umur kat myspace .


semalam .

Semalam malam yg rock ! keluar rumah pukul 11 sengah . bukak radio mcm org tuli , kitorang gerak pegi TC . mmg jam gila ! tapi nasib baik aku ade bapak yg ade akal . dia cilok cilok , then smpai . lepas tu pulak , takde parking . mase tu dah pukul 12 . bapak aku pun parking mcm org gila . mmg pelik gilaa cara parking tu -,- siape yg nampak kereta aku smlm , dia tahu lah . hah , lepas tu sampai sampai je terus belik spray . kitorang pilih string spray . bapak aku beli mende alah ape ntah, bunyi mcm hon kereta badak -______- lepas tu mulalah die nak hon hon kat telinga orang . hah , lupa nak ckp ,papa , aku, lil bro , sis and abg yg pegi . mak aku tak boleh duduk kat tempat bising bising tu , kang mulut dia sama naik je dgn bunga api kat situ . bisingg -_____- lepas tu, abg aku dah mula buat hal . die spray rambut aku yg cute ni -,- aku pun ape lg . lepas tu adik aku dah kerjakan kakak aku . bodoh die sembur kat celah kelengkang . tak remaja lgsung . lepas tu , kitorg lepak lepak tepi , semue servis mata , tetibe pulak bapak aku bunyi suruh mintak number sorang pakwe cute mute tu . gilaa betul . kalau aku ni lelaki , dahlame aku pegi usha awek awek tu . takkanlah tak dpt , aku kan cuteeeeeee -,- aku ckp taknak lepas tu die pulak suruh adik aku mintak number awek tu . eee , nak kene lempang betul . adik aku pegi usha je ,tak mintak number . alah ,budak kecik kan , mesti ah awek tu layan . mangkukkk -,- lepas tu , aku tanye lah bapak aku ape resolution dia fr this new year . hah , azam die pelik pelik .malas aku nak tulis . tak masuk akal betul. kalau tanye die , mmg tak penah serious . sakit betul lah jiwa aku . hah , lepas tu aku tanye ape ciri ciri perempuan yg lelaki nak . simple je jawapan die , ' bentuk badan yg cantik . kalau muka cutemute , badan hancur , lelaki taknak ' . perhh , aku panas je dgr .mentang2 lah badan aku ni mcm seladang , hishhhh . lepas tu aku suruh bapak aku ratekan . die bg aku 5 of 10 . lepas tu perempuan perempuan yg lalu depan kitorang . yg paling tinggi pun semalam dpt 8 . alah , awek kuantan kan . hahaha . lepas tu , kitorang eli lg spray . kali ni snow spray . lepas tu , bapak aku nak pegang ular pulak . ular sendiri taknak pegangg -____- lepas tu , drive thru . properity ah , ape lg ! pegi tmn kerang pulak lepas tu . hah , kitorang balik rumah around 5 something lah . lepas tu , berdoa untuk tahun baru . semoga termakbul . azam aku , esok lah .


hari ini .

aku bangun pukul 11:49 . dah kira okay lah tu . bgn bgn je terus senyum . yelah, ambik berkat . mcm org hilang akal pulak . org kata kan kalau senyum pgi pgi dpt berkat . aku senyum sbb nak ambik keberkatan tahun baru .


sorry :)

sorry lah kalau sepanjang aku hidup ni aku ade buat salah ke ,terbohong sunat ke , tercuri ke , halalkan lah ye and im sorry :) ikhlas nii .


from the one who's always cute mute ,
Echaaaaaa Happy New Yearrrrrrrrrrrrrrr

No comments:

Post a Comment