Saturday, March 6, 2010

semalam

fuh , kalau nak dicerita satu persatu psl semalam , psl berapa langkah yang gua dah kangkang semalam , sebesar mana gua kangkang masa nak loncat longkang , berapa kali gua korek hidung tunggu abg sedara gua main rugby , berapa keping gambar yang gua dah usha , berapa puluh jantan yang gua suwittt , berapa batang rokok yang gua dah isap , eh silap , berapa batang rokok yang gua dah patahkan , pehhhhh mmg memenatkan .

mula mula , gua bangun pukul 1 , tapi iman gua tak cukup kuat , jadi gua sambung tido . tiba-tiba ....


abg ; hoi kimak ! bangun lah natang !
mira ; kimak kimak lu jgn sebut ! kimak gua dalam kubur haaa !
gua ; ape yang bising bising ni ? tak puas hati ke ? sini sikit aku nak jentik sekor sekor ! *mcm bagus je .
abg ; korang gi berambus mandi !
mira ; hoi , apehal ayat kau lembut sgt harini ? kasar lah sikit .
gua ; blm habis lg ? kang dua dua aku hentam kang ! *masih baring
abg , mira ; eee menatang itang ni ! kau bangunnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gua ; relaks la , aku saje usha line , nanti kalau wich baring atas katil , kena gigit ngn semut kang , baru reti bahasa .
abg , mira ; pukitiang ............



jadi , kitorang kuar rumah dalam pukul 2 sengah . dah masuk kerete , ade je yang tetinggal . nasib baik *tuttttttttttttttttttttttttttttttttttt* melekat . jadi, lepas semue settle , pegi ambik syaza .

destinasi pertama ialah ECM , kitorang jalan jalan , karaoke . gua malas nak tunjuk bagus tapi , gua rasa suara gua yang paling masyuk .....

sementara tunggu mahluk asing semue tu karaoke , gua pegi usha baju dulu dengan scandal gua <3 haaa , dapat lah gua sehelai baju yang sangat cantik . ape lg kalau gua pakai nanti , meroyan Maya Karin ! sudah tentulah baju tu kalernya tak terang . cuba lu bayangkan gua pakai baju hijau terang , kuning terang , dan mcm mcm kaler lg yang terang . perhhh , ikan sembilang pun panas tgk gua . lepas tu pulak , pegi byr parking .

destinasi kedua , kitorang 'beram' pegi Kemunting dlm pukul 4 sengah . tengok abg sedara gua main rugby . ade banyak jugak gambar gua usha . ofcourse lah semuenye cun . kalau tak cun , bukan Echa namanya ..... game habis pukul 7 .

destinasi terakhir , TC :) kitorang jalan jalan dan jalan ke Teluk Tongkang . kalau ada Jais , mmg kenyang mkn duit rasuah . kalau dah jalan kat TC , jgn cakap lah rambut gua jadi apa . singa lapar pun cun . tu singa lapar , yang penting gua lagi panas daripada Maya Karin . akibat terlalu frost sampai patah pinggang menonggeng , itu yang Maya Karin berlakon jadi pontianak . konon nak tunjuk perasaan . pigidahhhh !!!!!


itu semue kisah semalam . yang pergi , biarlah pergi . cehh , mcm bagus je gua .

gua rasa , kakak gua mmg takboleh tgk hidup gua senang daripada dia . sedap sedap gua usha line tidur , dia boleh pulak serabut kejut . gua tgh syok kumpul air liur , dia boleh pulak berhentikan salirannya . dia kejut gua pukul 9 beb . memang gampang , tidak dinafikan lagi .

jadi , lepas melawa , kitorang beram pegi TC lagi . tapi kali ni pagi . ramai jugak . hajat kakak gua dgn 2 member lelaki dia sbb nak discuss pasal presentation BM diorang . ahh , lupekan psl diorang . nak terjun bangunan pun gua apa kesah ? masa nak tunggu diorang tu , nasib baiklah ada kekasih hati gua yang nak teman gua msg walaupun perang tengah perang masyarakat setempat . jadi , gua balik dlm pukul 3 tadi . memang penatttt !

dah , itu lah kesudahannya . byebye :)

No comments:

Post a Comment