Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 11, 2010

fuck you , ex-crush :)

darjah 6 -

Nina ; eh f*****l , sofea suka kau doh .
F ; eeeee taknaklah kat dia . dia tak lawa , dahla gemuk , eee tak lawa lah !


Form 1 -

Nina ; weh , F kirim salam . crush kau dulu tu <3

gua ; huh ? eeeee taknaklah kat dia !

Nina ; aik ? tu bukan ke ayat F ?

gua ; pegi mampos muka dia . dulu masa aku suka dia , ckp aku ni , aku tu . huh , now ?

Nina ; dia kata kau cantik sekarang , dah lain .

gua ; ckp kat dia , aku dah tau drpd dulu lg . hahaha . dah , aku taknak dia !

Form 1 - malam .

texting*

F ; Sofea :)

gua ; sape ni ?

F ; F laa :)

gua ; oh i see . so , mimpi ape ni ? tiba tiba msg ?

F ; err saje :)

gua ; oh yelah . ikut lahhh ...

F ; Sofea , sebenarnye aku suka kau la .

gua ; huh , so ?

F ; err cple jm ?

gua ; sorry , aku taknak kau . bye !


okay , tujuan gua tulis benda ni sbb gua sakit hati gila gaban dgn jantan ni . dulu mase gua terkinja kinja nak kat dia , dia boleh pulak ckp ' eee taknaklah aku . dia tak cantik ' . haha , now ?

form 2 - tadi .

Nina ; Echa *blablabla psl F* . Weh echa , terima jelah dia . kesian dia doh . semalam dia datang rumah aku , dia ckp dia sayang kau lah , ape lah . haa lg 1 , dia mintak maaf sbb dia dah kutuk and malukan kau dulu. dia kata dia tunggu kau . ambik lah dia Cha , kesian dia .

Gua ; dahlah weh . kau tau tak , luka aku ni dalam sangat . dulu aku suka dia , dia malukan aku dgn kutuk kutuk aku . dahlah weh , takpayah lah . ckp kat dia , aku dah maafkan but sorry , aku takboleh terima dia .

Nina ; alaaa weh . kalau psl pakwe kau tu , takpayah lah bgtau dia . pandai2 lah aku cover line nanti .

Gua ; masalahnye sekarang , AKU BENCI DIA . FAHAM ? dah lah , AKU TAKNAK . fullstop ! and kalau dia sayang aku sekali pun , mesti sbb rupa aku . bukan sbb dia btl2 syg aku . kalau dia ikhlas syg aku , dari dulu lagi dia nak kat aku . kau faham kan ?

Nina ; mgkn dia dah berubah ? people change , syg .

Gua ; eh fuck off lah . dahlah , pegi suruh dia terjun bangunan la weh !

Nina ; smlm , dia mintak number kau . dia kata dia text kau smlm , tapi tak dpt . then , aku ckp kau dah tukar number . pastu dia mintak . aku tak kasi , aku takut kau mengamuk . nanti pendek pulak umur aku klu kau mengamuk . then dia mcm dah merayu gila babi . siap offer aku rm20 lg doh ! nasib baik iman aku kuat , hahaha .

Gua ; dia tu knp ? kemaruk sgt kott !

Nina ; confirm dohhhh dia kemaruk kat kau . hahaha

Gua ; kalau dia mintak lagi , jgn kasi . kalau tak , kenelah kau penyepak 3 rasa .

Nina ; okay fine , Echa .

























this is what we call what goes around , comes around , fellas :)

No comments:

Post a Comment