Tuesday, March 9, 2010

50-50

kenapa hati gua tak tenang harini ? terlupa minum todi ke ? tak mungkin !



oh yaa , baru gua sedar , gua rindu mama gua :') agaknya mama gua tgh buat ape ye kat syurga ? mesti tgh tgk rugby secara langsung . ataupun tgh tgk Anita Sarawak masak . biarlah ape pun dia buat , gua tahu dia rindu gua jugak . i love you , mama ;') always do !



mood gua sekarang 50-50 . sakit hati dgn menatang jantan celaka ni , gua tgh serius dia boleh 'yeke?yeke?' gua debik kang , panjang terus rambut dia . ceria pun ye jugak sbb adik gua ni . tak habis habis buat muka mintak penyepak suruh gua dukung . sekali gua hayun kaki ni baru terdiam . nak aje gua dukung lepas tu campak dari tingkat atas ke bawah . tapi , takboleh . kejam sangat tu . paling teruk pun gua tekup muka dia guna bantal busuk . baru lah aman sikit cara dia 'jalan' .

No comments:

Post a Comment