Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 10, 2010

haha , serve you right babyyy :)

fuck , esok oral test BI :O kat dewan besar :O pagi pagi pulak tu :O Oh Em Gee , gua rasa gua sesak nafas sekarang. gua rasa mcm nak .................... kentut !


masalah gua ni , kalau eksaited and neves sikit mesti sakit perut. lepas tu mula lah satu rumah kompelin bau ni la,bau tu la.anjing jiran sebelah kentut pun diorang salahkan gua.kalau kucing tu tahan la sikit,cute mcm gua.mmg tak patut samakan dgn anjing.tu nina,bukan gua.tak salah lagi.






tadi gua baik punya gaduh dgn monitor kelas gua.Tan Kin Loong.nak dikira kira, mmg takde orang berani lawan king kong handsome ni.panas baran sangat! tapi gua taktau sebelum ni.lepas gaduh baru gua tahu yang semua orang takut dengan dia.


Gua ; Tan ! you appreciate la sikit . they bought the papers with their own money !

Tan ; saya tak suruh pun ! lagipun , siapa yang suruh buang the papers ?

Gua ; mmg la you tak suruh tapi duit kelas pun kau dah joli dgn budak budak cina ! kalau tak bawak apa apa , nanti mula la kau nak naik angin ! mcm bagus je ! eh bukan kau ke yang suruh Shen Yuen buang all the papers ? kau kata tak lawa la , apa lah ! *dah mula bengang

Tan ; eh awk ape tahu ? awk tak puas hati apa sekarang ?

Gua ; aku mmg tak puas hati dgn kau ! daripada semalam kau dah buat hal ! semuanya kau nak suruh orang ikut cakap kau ! kau ingat kau bagus sgt ke ? siapa sangat kau setakat badan mcm lembu ! nina sampai nangis sbb dia dah beli dgn duit dia , tiba tiba kau suruh buang !

Tan ; ah mampos kau ah natang ! ka tu sape sangat ?

Gua ; *dah meraung* aku cakap elok elok , kau nak buat perangai setan kau pahal ? haritu dah vote , semua suka kertas tu ! tapi bila cikgu dah kuar , kau arahkan budak budak ni buang kertas tu ! eh haram jadah , kau tu setakat ketua kelas , aku tak beragak nak tampa kau dpn orang !

Tan ; tampa ah sekarang !

Gua ; *dah genggam tangan,naik atas muka dia*

Nazmi ; dah Cha , sabar sabar . dia mmg mcm tu , biarlah dia . sekali lagi dia buat hal , aku settlekan .

Cikgu ; TAN ! awk ni kenapa ? dah duduk !

Tan ; -___________-

gua ; senyum puas*


perangai dia ni , dia nak semua manusia ikut cakap dia . kalau tak , mmg kenelah tolak ke , ape ke dgn dia . gampang , bukan ?

No comments:

Post a Comment