Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 4, 2010

me and you :)

dalam ramai ramai manusia yang kenal gua , dia yang paling penyabar . dia selalu kena marah dgn gua . kalau gua badmood , gua hembur kat dia tapi dia tetap cool . but carefull , bila dia jawab balik , mmg bingit . tapi , gua sanggup menipu sbb nak buat dia marah . dia jarang sangat sangat marah gua ! kalau tengah text , then gua tetido , lepas gua bangun , mmg byk mesej dari dia . tapi , gua yang marah dia pulak . malam malam , dia penat mcm nak gila pun gua takkan bagi dia tido awal . sbb gua rasa sunyi kalau takde dia . biarlah dia penat mcm mana pun , asalkan die teman gua :) kalau dia tetido , mmg kena maki . tapi kalau gua tetido , dia tak pernah marah . dialah manusia paling penyabar penah gua jumpa . sebab tu lah gua sayang dia mcm nak gila :)









i love you Shahril Izzudin :) i always do !

No comments:

Post a Comment