Wednesday, March 3, 2010

demam

shaitttttttttt , dah 2 hari gua tak pegi sekolah . gua rasa mcm sekolah tu gua yang punya ! bukan setakat sekolah , dunia ni pun sama . mcm best gila je tak pegi sekolah . oh tungguuuuuuu , gua tak pegi sekolah ada sebabnya .

selasa - sebabnya ialah gua malas .

harini/rabu - gua demam baik punya panas .

semalam pukul 5 pagi , gua tersedar . gua tengok bantal gua , penuh dengan darah . gua ingatkan kepala hotak gua yang pecah . rupa rupanya hidung gua . kusyen sebesar perut gua habis dengan darah . haaaa , lu pikir lah sendiri banyak mcm mana darah tu . tengok perut gua pun lu boleh agak berapa banyak . sebelum tersedar tu , gua mimpi ustaz bacakan talkin untuk gua . bila tersedar tu , gua baik punya debar ! ingatkan dah 'jalan' . tersedar je , gua sentuh kakak gua . ohh lega gua , tak tembus . gua hidup lagi . gua kejut bibik gua . bibik gua baik punya terkejut monyet . ape taknya , muka gua pun dah penuh dengan darah . bila dah nampak darah , bibik gua buat lawak mintak penampar pulak .

bibik ; ehhh sofea ! apa ni ?
gua ; ek eleh , dah nampak lagi mau tanya . darah lah bik , takkan fresh oren kot ?
bibik ; dah kau nak pegi mana tu ?
gua ; bik , lebih baik bibik tidur sebelum saya mengaruk . saya nak pegi basuh lah , takkan nak jilat darah ni .
bibik ; oh , yelah .....


nasib baik pukul 5 pagi . orang kata , pagi pagi rezeki masuk . nanti kalau gua hempuk bibik gua , tak pasal pasal bapak gua muflis ......

No comments:

Post a Comment