Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 18, 2010

KI IL

actually , drpd hari sabtu lg gua dah beram dr rumah tu . mula mula dari sabtu sampai isnin , gua kat Jb . then dr Jb , gua fly duduk nilai dulu . lepas tu , rabu baru lah sampai Kl ni haa . bapak gua yg meeting sebenarnye . kitorang pun ikut jelah bontot bapak gua .

day 1 .

takde ape pun . duduk hotel sampai malam , then malam tu pegi jumpe makwe papa .

day 2 (tadi)

bapak gua pg2 lg dah cabut pegi meeting . gua bgn pukul 1 . kakak gua punya pasal lah . dia punya cara kejut mcm kereta kebal dah sedia nak letupkan hotel . mmg potoooonggggg . gua pun dgn muka mintak belas kasihan , gua bgn mandi . lepas tu gua , sis gua dgn bro gua jln pegi stesen monorail . peh , Kl habis bhai ! mcm goodgood je . naik monorail , turun bukit bintang . kitorang pun shopping dekat bb , then sungei wang and tempat feveret gua sejak dr perut mak gua lg , TIME SQUARE . mmg gaban punya penat . lepas tu , naik monorail balik hotel . mmg best , siyes shit doh . peh , ayat pun mcm ki il da ni an . org ki il ni , yg gua perasan , dia tak sebut dah ayat belakang .


*dlm monorail

gua ; der , next stesen ape der ?

sis ; raj chul .

gua ; raj chul ?

sis ; raja chulan laaaa .

gua ; apehal kau ni ? tertelan lidah ke ape ?

sis ; eh , kita kan ada kat ki il . org ki il selalu telupe nak sebut ayat belakang .

gua ; oh , bet bet ! ak lup !










gua akan sambung lg aktiviti esokk dan lusa yee;)

No comments:

Post a Comment