Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 3, 2010

barai bahasa malaysia zaman skrg ..

I-ris ; Cuca ! ane cuweet wich ? wich nak cuweet :(

gua ; shelagi wich tak nakap etol etol , cuca anak agi wich cuweet ye tayang ?

I-ris ; alaaa , unggu la wich eco acam cuca , anti wich nakap etol etol .

gua ; namau lah , enga acam owang odoh je . atau un , owang entel itaded (mental retarded)

I-ris ; entel etaded u ape cuca ?

gua ; mak cik Bedah jual ais krim pop tu ......

I-ris ; oh nokay .

abg gua ; apehal kau , dik ? lidah terselit celah gigi ?

gua ; aje ayan wich ni . au ape nawuu ?

abg gua ; -___________________-




_______________________________________________

gua ; Isaacs ! finish your drink now !

isaacs ; i dont want . its so bitter !

gua ; i dont care ! finish your drink , if not , i tell papa !

isaacs ; shut up lah cuca !

gua ; erhhhhhh ! bibik , can you TAKE a glass fr me ?

bibik ; gahhhh ! ape kau ni ?

I-ris ; cuca akap , iye nak tetek la bibik !

gua ; alau tak aham , aik au iam ! aku empang au ang , epelanting ke ua ang !

I-ris ; (menangis) bibiikkkkkk ! :(


haish , gua bengang betul dgn adik gua yang I-ris tu . habis semua nama manusia dia nak tukar . mentang mentang lidah terbelit , ingat gua takut ah ? silap brado laaa ......

Sofea (gua) - cuca

Mira(sis) - Miya

Isaacs - Jet

Eddy ( papa ) - Beddy

Rosanissa ( mama ) - Ocanica

Anissa - Anica

Syaza - Saza

Shahril - Aril

Afiq - Piq (mmg layak hahahaha)

I love you - ai yeb yu



cuba lu bayangkan adik gua sebut Jay Sean mcm mane . mcm Sea Lion lah jawabnya ......

kesian gua dengan lu , Jay Sean . takpe , ni dugaan yang Allah beri ........

No comments:

Post a Comment