Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 2, 2010

terima kasih

gau tgh pikir . mcm mana nak tempuh hari jadi gua tanpa mama gua . setiap tahun , dia ada . tahun ni ? tahun seterusnya ? Terima kasih Ya Allah .


tadi , lepas gua solat Zohor , abg gua ckp dia nak dtg rumah gua malam ni . wuduq blm habis lg gua dah maki . abg gua ckp ' dah apehalnya ? ' okay . itu maknanya dia tak faham gua sbgi adik dia yg sudah kehilangan ibu . correction , dia mmg takpenah faham gua . dia lebih faham kawan kawan dia daripada adik beradik dia . sumpah gua tak tipu . 'dia' nak dtg , dia nak dtg , dia nak dtg . knp takde orang faham gua ? bapak gua ? dia faham sgt gua tapi dlm hal 'dia' , sumpah dia tak pernah faham . knp Lelaki susah nak faham perasaan gua ? kawan gua ada jugak ckp , gua ni lain since mak gua meninggal . gua jadi keras hati . gua takpenah jadi sensitif dgn kawan kawan gua , hanya dgn family gua cengeng habis . tapi tadi , masa rehat , diorang ckp psl mak diorang . mana tak sebek , bro .













MAAF , TIADA SEORANG PUN YANG FAHAM GUA TERMASUK KELUARGA GUA . SUSAH AGAKNYA NAK FAHAM GUA . TAPI GUA YAKIN , MAMA GUA DISANA TAHU ISI HATI GUA TAPI TAK BERDAYA UTK TLG SELAIN BERDOA :') I DO THIS BECAUSE OF YOU , MAMA .



gua kurang ajar , gua malas nak belajar , gua jadi keras hati . jgn salahkan gua , KORANG yg takpernah nak faham gua . termasuk family gua .



TERIMA KASIH SBB BACA CURAHAN HATI GUA :')

No comments:

Post a Comment