Tuesday, February 2, 2010

malu -__-

tadi gua mandi pakai seluar slack panjang dgn kameja lengan panjang . masalah gua ni , kalau gua dah gila bayang , gua jadi segan nak mandi pakai b + p saje sbb gua rasa mcm org yang gua suka tu tgk gua mandi . yelah , kan mata asyik terbayangkan dia je , tgh mandi pun kemaruk jugak lah . sbb tu lah td gua mandi pakai seluar panjang dgn kameja . malu lah beb . nanti kantoi segala bendalah kat badan gua yang 'slim' ni .

dah , diam . gua tahu korang tgh kutuk gua .



tadi gua pegi Kp and Teruntum dgn bapak gua . sambil tggu bapak gua gunting rambut dia ala ala kotak mancis tu , gua usha bangku kat luar kedai tu . 5 minit kemudian , ada sorang mamat ni dgn mak dia . dia pimpin mak dia . adik dia pulak dia pimpin sebelah tangan lg . masa mak dia masuk kedai facial tu , dia jaga adik dia kat luar . adik dia nakal mcm ketua dajal pun dia sabar lagi . kalau gua , adik gua mmg dah kena hempuk dgn lutut gua . lu jangan main main beb , dulu pisau nak potong ayam tumpul , bibik gua upah gua suruh ptg ayam guna lutut . makcik sebelah tgk demam kepialu beb ! apepun , gua mmg suka betul lelaki 'anak mak' ni . gua pun taktahu knp gua ni lain dari yang lain . mungkin sbb gua ni comel kot .

No comments:

Post a Comment